Första inlägget!

Uscha mig vilket väder vi har, regnet bara öser ner.
Micke ringde och väckte mig vid halv tio, han sa att vi kunde åka med kartonger till nya huset idag, wee! 
Har slutat jobba nu också, drygt! Man blir fan mer trött av att gå hemma än att jobba en heltid, sjukt!

Kalas igår, fru Drotz den yngre fyllde år, trevligt sällskap i goda vänners lag som det heter. :)

Mamma och pappa kommer hem imorgon, efter att de idag släppt av Elle vid hennes nya hem idag, hon ska tillbringa 9 (!) månader i Norge, hur ska storasyster klara sig, det undrar ju jag!

Jag har kommit in i en bokperiod, jag läser och läser, har läst ut snart tre böcker på två veckor.
1. Hemma hos Martina - Martina Haag
2. Små citroner gula - Kajsa Ingemarsson
3. Inte enklare än så - Kajsa Ingemarsson

Jag köpte citron boken på ICA i Vemdalen, alla säger att den är så bra, så jag var tvungen att läsa den, och den var faktiskt riktigt bra, så nu beställde jag ytterligare två böcker av samma författare från
www.adlibris.com och den jag läser nu är också jättebra. Hon skriver så enkelt så att säga, man kan identifiera sig med karaktärerna i boken på något sätt. 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback