Bättre.

Det e bättre idag, har fått reda på att min högt älskade och saknade lillasyster ska komma hem ihelgen, det där med Norge var nog inget för henne. Sen kommer Mickan nästa helg, ska bli roligt som attan att träffas igen! Irini får ju bebis vilken dag som helst, spännande!!

Pratar med Fis-lisa på msn, saknar henne så mycket, ska nog ta mig i kragen och åka dit nån helg.

Ledig idag, jobba imorgon, i helgen blir det Confetti i Vigge, ska faktiskt bli riktigt roligt!

Jag har upptäkt att vi har massa hyresgäster som vi inte har träffat tidigare, och som inte hjälper till med hyran heller förresten, massa jävla äckelspindlar, med 48 ben och 25 ögon, blääää!!

Vill åka till Alanya nuuuuuuu!!

Kommentarer
Postat av: Den høgt ælskade lillasystern

Du skriver så korta inlægg din mara! Nu kom det massa polacker som ska måla huset, jag fattade inte vad dom sa.. Men det var ett intressant kort inlægg.. Ja, snart kommer jag hjem, då kan vi ha en vinkvæll..dom som jeg savner du vet! hehe. Nu har jag kommenterat alla gånger! Kos og Klem!

2006-10-17 @ 14:40:59
Postat av: majko

heeeej. snart kommer jag och då är det flarran och gamla minnen som gäller.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback