Tomorrow!

Imorgon kommer Elle hem, jippijippiej!

Varit ledig idag också, var egentligen meningen att jag skulle stänga mellan 17-18 men det behövdes inte för barnen åkte hem. Ska kanske ta och röja lite här hemma så det är fint till Elle kommer hem, hon ska ju komma hit på kaffe i helgen. Haha, vad härligt det känns att säga!
Och nästa helg som sagt kommer Mickan till mig, det ska bli kul det att träffas igen, vart ju som så snabbt sist.

Sitter här och känner mig sugen på nåt, men jag håller igen. Till middag idag vart det allafall stekt karré och en härligt mustig grönsallad, ingen potatis... ska man tydligen inte äta har jag hört, se om det gör nån skillnad.

Ikväll är det Du är vad du äter på tv, så då blir man väl deprimerad igen, haha. Ne, man kan alla andra så kan jag. Haha.

Nu ska jag kolla om det finns nåt annat att syssla med, kan inte sitta här hela kvällen!

Baj baj Blazej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kollade också ¨på "du är vad du äter" gör jag vaje torsdag. Denna jävla levande födan hon tjatar om. Skulle spy...blä. Burgarna såg inte goda ut :)
Snart kommer jag, längtar....

2006-10-20 @ 15:42:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback