Tuggummi och huvudvärk.

Sitter här och tuggar fernetiskt (stavas det så?) på ett tuggummi. Trodde dunderhuvudvärken jag hade igår kväll gått över men ack vad jag bedrog mig, nu är den tillbaka.

Vart lättsam middag idag, korv och mos, haha. Nån gång måste man få äta det också, dont call me A just because of that.

På fredag kommer min Elle hem, lycka! Lika lyckeli är jag att lilla Emelie kommer hem på fredag, hon är så go o gla kexchoklad! Haha, bad humor!

Micke kollar på Lost, jag gillar inte det så jag sitter här, men det blir nog sängen snart som det känns, måste bara hitta nån ny bok jag kan läsa, har läst ut Emelies födelesedagspresent: Martina koden. Den var rolig som fan, läs läs läs!

Bye bye Blazej.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Frenestiskt stavas det väl ändå? :O

2006-10-18 @ 22:16:48
Postat av: Elle (igen)..fan va hon skriver!

Hej, mitt namn ær Bajram! haha, garvade som tusan åt "Just don`t call me A for that"..de va morro! Snålt att du ær lika lyckeli øver att jag kommer hem som Emelie, mej borde du vara lyckeligare øver..hahaha! Baj Baj Bajram!

2006-10-18 @ 22:48:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback