Tidig morgon

Iofs brukar jag gå upp så här tidigt varenda dag, men det e är inte alltid man hinner sitta här. Man har ju lyxen att bli hämtad idag, pappa min kommer och hämtar mig strax innan klockan 8. Brukar annars oftast gå till jobbet men jag duschade i morse så det känns inte så hippt att bli svettig igen. Sen ska vi på föreläsning ikväll, känns inte så attraktivt att sitta där och lukta svett heller.

Som sagt, lång dag kommer det bli, jobba 8-17 sen åka direkt på föreläsning 18-21 *suckar*

Imorgon kommer mina tjejer till mig på party, dricka vin och titta på dildosar, hahaha!

Mickan skulle till stan ihelgen, måtte vi bara kunna ses!!!

Nä, om man ska ta och sminka på öuga litte, och kanske borsta tänderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback