Seg.. jag vet.

Jag upptäckte att det var ett tag sedan jag skrev... 2 månader sedan, texten slog mig i ansiktet. Jag som skulle bli en sån där entusiastisk bloggskrivare. Haha. Vilket skämt.

En del har hänt sen sist: Min Elle har varit hemma i snart tre månader, känns skönt att ha henne på svensk mark igen. Hon har dock gått och blivit Svenstabo, vet egentligen inte om det är nå bättre.
Det har blivit ett nytt år. Nyåret firade vi nere på Värmdö med svärföräldrarna som enda sällskap, och det dög alldeles utmärkt. Trerätters middag och jordgubbschampagne på tolvslaget.

28 december var vi ju också Mamma Mia på Cirkus, och det mina vänner var en upplevelse jag sent kommer glömma. Hade jag fått chansen hade jag lätt sett den några gånger till. Har ju dock köpt skivan som jag kan drömma mig tillbaka med, när begäret efter trikåer och platåskor blir för stort.

Slutat snusa har jag gjort också, det går över förväntan.


Ikväll tittar jag på: Idrottsgalan, och drömmer mig tillbaka till förra året då jag själv satt där i Globen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slutat snusa? Det var som fan Gumman. Jag är så stolt. Morsan har slutat röka, asduktig-. 2007 kommer defenitivt bli vårt år. På tisdag skriver jag på anställningsavtal för chefsjobbet. :D så jävla glaaad

2007-01-21 @ 18:23:13
Postat av: Mickan

Tjenare'! Har ny blogg. Mickansvarld.blogg.se

Kommer du till stan nått nu då????!!!
PUSS

2007-03-21 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback