Weekend i Östersund.

Helgen tillbringades i Östersund med min kära vän Sofia.
Vin och gamla minnen blev det mycket av.
Även lite Sex and the city och Heja Björn.

På lördag kom min älskade lilla lillasyster Emelie och gjorde oss company!
Princess med kackel kackel och trekant blev det då. Även den lilla blåa bilen som körde fram och tillbaka med Palle, hans sjalfru och 17 ungar upptryckta i baksätet. What a life!

Nej nu ska jag koja, ett kort men intensivt inlägg blev det.

Ikväll tittade jag på: Saltön, denna underbara serie är tillbaka. Fast jag har läst böckerna, så jag vet vad som händer, men skitsamma. Man lever bara en gång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaamen Palle är väl allt en bra härlig man det, han säger man ju verkligen inte nej till.. Grrrr! ;)

2007-01-29 @ 22:09:33
Postat av: Emelie

Jaamen Palle är väl allt en bra härlig man det, han säger man ju verkligen inte nej till.. Grrrr! ;)

2007-01-29 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback