Idog...

Idag har jag minsann varit duktig, jag har tvättat fyra maskiner tvätt, bytt lakan i sängarna, städat handfatet. Vikt tvätt... Sist men inte minst lagat pannbiff med lök och potatis till middag. Mums.

Ikväll bär det av på allsång med min kära vän Maria, vi ska inta Norsgården och förkylla dess lokaler med våran skönsång. (Hur mycket skönsång det nu blir) Imorgon och på torsdag ska jag jobba på Östgärde, härligt att återse gamlingarna igen, nu var det ett tag sedan igen. Har ju visserligen jobbat natt, men då ser man inte så mycket av dem.

Julen kommer snart men stormande steg, har faktiskt lyckats handla en del julklappar redan, men det är fortfarande många kvar. Denna vecka och nästa är vi hund/katt/postvakt på Thunellvägen då mamma och pappa har åkt till Kina(!) Skulle faktiskt också vilja åka dit men det är ju inte det första resmål man tänker på.

Nej nu ska jag göra mig i ordning för kvällens allsång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback