..Hösten..

Är inte hösten en underbar årstid så säg, alla färger överallt, denna höst måste vara något alldeles speciellt för såhär minns inte jag de tidigare höstarna som har varit, bara det att nästa alla löv sitter kvar på träden i dessa underbara färger!

Jaja, sitter och väntar på varmvatten så vi kan duscha och bege oss iväg på middag, morbror min har fyllt 60 och det ska firas med pompa och ståt, dock bara med närmaste släkten (inte så bara?)

Nu stundar helgen igen, och jag älskar dessa helger, imorgon blir det en trip till Dollarstore i Sveg med Elle och the twins. Shoppa shoppa. Och nästa torsdag åker jag och Micke ner till Stockholm över helgen, trevligt trevligt!

Nej ska kolla om värmen har kommit så man kan duscha nu. Ska iväg vid 18,30

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise i Rätan

Va fint Du skriver om hösten! Jag tycker också att det är vackert ute nu med alla dessa färger men de senaste dagarnas och nätternas kyla har gjort att mycket löv försvunnet från träden så snart är alla färger borta och då blir det bara grått innan snön kommer och lyser upp vår tillvaro!!

2007-09-29 @ 12:45:32
Postat av: Felicia

Jag älskar hösten ja! Helt underbart! Kul att du uppdaterar lite vännen ;) Tjejkväll snart igen kanske? Ngr flaskor vin å lite sällskapsspel? va tror du om de?


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback