-Hälsoundersökning-

Anita från Bergshälsan kom och hade hälsoundersökning med oss på dagis idag, fick mäta kolesetrol, blodfetter och sockerprov (glukos). Och allt var hur bra som helst, så det var ju jätteskönt!

Håller på att steka på några kycklingfileér och Micke har gjort en sallad, räcker med det tycker jag, man behöver inte ha varken ris eller potatis.

Skickade in på en tävling ihelgen också, man skulle skriva en slogan till VikingLine, man kunde vinna en skiva med alla Melodifestivallåtar 2008, och idag hade jag fått en skiva i brevlådan, lite kul eftersom jag inte la ner nån större energi på sloganen. Kanske inte var så många som var med och tävlade...hehe.

Nej nu ska vi äta...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skriv sloganen vettja :D

2008-04-08 @ 17:43:44
Postat av: Mamma Di

Ja jag vill oxå veta vad Du skrev!
Puss

2008-04-09 @ 07:44:04
Postat av: Elle

Skriv din slogan på bloggen, jag vill läsa vad du skrev ju.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback