Cinderella 9 maj!

Japp, det är det nu. 9/5 blev det en 24-timmars med Cinderella. 4 personer inkl. buffé-frukost 1300 kronor, tycker jag var mer än överkomligt, eller?? Ska bli väldigt skoj! Vad jag upptäckte efter att jag bokat var att Ständut Blakk spelar på både dit- och hemresan, tyckte jag var lite tjeckt alla gånger!
Elle kommer nog att rocka med sitt svett-band!

Läste också på
www.vikingline.se att dom har en speciell Whiskey-bar. Då vet jag allafall vart Micke kommer sitta, vet inte om Daniel dricker Whiskey, men isf får jag och Elle roa oss på egen hand, inte mig emot! ;) Fanns ju spa avdelningar och taxfree såklart, rena himmelriket!!! Kanske även en inslink på vinbaren, det är ju mitt intresse!

Hur som helst ska det bli himla skoj att komma iväg, har ju pratat om det en längre tid. Sist vi var iväg var ju September-2005, då vi åkte med gamle hederlige Bigge. Han har tyvärr fått ge vika för en yngre förmåga denna gång. Hoppas du inte tar illa upp Bigge, men att man luktade gammal diesel när man steg av båten, och att det såg ut som att badrummen var målade som så att någon slängt en färgburk på väggen är ej förlåtligt... Sad but true! Sen att mitt VISA-kort gick ut just det datumet hade jag ju ingen aning om, det var ju också rätt smart av Handelsbanken att inte skicka något nytt kort i tid. Det var tur för min mamma i det läget att hon hade slutat där. Vi hade ju inte ens pengar till dricka på maten. Var tvungen att lösa in hyttnyckeln och erhålla 20 kronor så man kunde få sig en cola allafall. Ja herregud vilken cirkus det var, men roligt hade vi!! Hoppas det blir minst lika roligt denna gång!

image69

Kommentarer
Postat av: Elle

Hahahaha, det var ett roligt inlägg och jag misstänker faktiskt att Bigge har förlist. Han blev nog aldrig vad han en gång varit efter våran tur med den båten (kanske var det den gamle kurdens fel?!). Nåväl så ska det bli redigt kul att åka med en fräschare båt, härlisch jag längtar :).

Postat av: Mamma Di

Det blir säkert en trevlig resa speciellt med Ständutt blakk spelandes! Jag skulle oxå kunna tänka mig att åka då! Nu är det ju så att helgen innan åker jag till Köpenhamn så jag får nog vackert stanna hemma!
Puss

2008-04-07 @ 08:04:45
Postat av: Ida

Jag vet inte riktigt vad behandlingarna kostade... Vi badade bara och det kostade 230 kr om jag inte mins fel (fick bada hur länge man ville då..tror jag) och då fick man låna badrock och handduk samt att man fick ett litet "spakit". Taxfreen var bra, handlade dock bara 2 flaskor Jäger och två tröjor till mamma + 5 stockar snus :)Puss

2008-04-07 @ 21:49:58
URL: http://iidaa87.blogg.se
Postat av: Ida

Jag vet inte riktigt vad behandlingarna kostade... Vi badade bara och det kostade 230 kr om jag inte mins fel (fick bada hur länge man ville då..tror jag) och då fick man låna badrock och handduk samt att man fick ett litet "spakit". Taxfreen var bra, handlade dock bara 2 flaskor Jäger och två tröjor till mamma + 5 stockar snus :)Puss

2008-04-07 @ 21:58:26
URL: http://iidaa87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback