Hos Elle på 11:an

Befinner mig just nu på Ängesvägen 11b, alldeles tyst är det. bara tvn som står på i bakgrunden. Vi har packat och burit och åkt bil idag, det är typ det enda vi har gjort. Skulle hämta ut kryssningsbiljetterna på OK/Q8 här i Svensta men dom hade inte ATG, då blev jag verkigen upprörd, inget ATG, det har dom ju till och med i Rätan!!

Detta inlägg tar ovanligt lång tid att skriva då jag inte är van att skriva på en laptop, hemma på Postis har vi en simpel stationär dator och där är tangentbordet mycket enklare att skriva på, så är inte fallet här...

Börjar allafall känna mig någorlunda kry efter förkylningen, det är hostan och snoringen som är kvar...men nu har Micke blivit dålig stackarn, pratade med han i telen förut och han hostade bara, det värsta är ju om man inte kan sova på nätterna.

Jaha på onsdag är det sista april då, lär väl ska besöka den sedervanliga majbrasan en stund allafall, vi har inte bjudit hem någon och vi är inte bortbjuden så det blir nog en lugn kväll. Elle och Daniel ska väl hem men Daniel skulle köra cross på torsdagen så han skulle vara väldigt lugn sa han. Lika skönt det!

Gonatt från en ensam själ på Ängis.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

På tal on onsdag, sista april, så kan vi väl käka tillsammans och så går vi till brasan sen. Det blir nog lungt hemma hos oxå!

2008-04-28 @ 06:27:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback