Meeeeeen

Vad alla vill veta vad jag skrev för slogan då, kommer ju inte exakt ihåg ordagrant men det var väl typ såhär:
"På Viking rockar alla loss, ung som gammal, kom och dansa med oss"
Jag vet att den var skitdålig men jag vann ju allafall, det var ju lite roligt.

Nu ska jag snart traska iväg till ännu en arbetsdag, idag blir det nog lite lugnare, igår hade vi ju både Bergshälsan och specialpedagogen där så det är klart att det blir stökigt. Det stör ju framför allt barnens rutiner och dom blir mer stökig eftersom det inte är som det brukar vara.

På fredag kommer väl troligtvis mina systrar hem också, har saknat dom för nu har dom inte varit hemma på ett bra tag...två veckor allafall, det är en lång tid för ett systerhjärta att längta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback