Morgonstund har guld i....eller hur var det?

Ja då var man på väg till jobbet då, efter en stor portion gröt, det ska vara rediga grejer på mornarna serni. Nej då, jag brukar inte vara så mycket för frukost, speciellt inte när jag blir väckt av klockan, vaknar jag av mig själv (vilket jag gjorde 7:10 imorse) och får ligga och dra mig en stund, jo då kan det vara gott med något att äta. Ja jag vet att jag är onormal, jag bjuder på det!

Vilket väder vi har haft de senaste dagarna!! Sådana dagar är man verkligen glad att man har det jobb man har, kunna vara ute precis hela dagen, förrutom vid lunch. Mellis har de ätit ute senaste dagarna också, underbart!

Jaha, då är det inte länge till kryssningen nu heller, 8 maj åker vi ner till Stockholm, ligger över på Värmdö till på fredagen, och sen på fredag eftermiddag går båten, rättare sagt 18.00. Sen är vi tillbaka dagen efter vid 15:30, så det blir inte riktigt ett dygn men nästan. Sen sover vi kvar en natt till, sen på söndagen mitt på dagen drar vi nog kosan mot jämtland igen... En kort men ett intensivt besök kommer det allafall bli.

Nope nu måste jag borsta gaddarna och sminka mig innan jag ska på jobbet.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Frukosten är det viktigaste målet på dagen!!!!
Hur gick det i måndags?
Puss

2008-04-23 @ 08:16:00
Postat av: Mickan

ååh, va mysigt det låter. Jag tror jag hänger på...hahahha

2008-04-24 @ 13:47:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback