Sol ute, kallt inne!

Är det verkligen sant att våren är på väg på riktigt nu? Hoppas hoppas hoppas...

Jaha fredagkväll, vad ska man hitta på då? Det blir nog lugnt för våran del (för ovanlighetens skull)
Imorgon är det 50-60-tals kväll men vi ska inte gå, sparar pengarna till kryssningen och flytten istället, känns mer angeläget.

Igår var vi till Svenstavik och hälsade på systeryster och lämnade flyttkartonger. Blev bjuden på tacos...taaack!

Drömde inatt att vi åkte på kryssningen, och själva båten var östgärde, och alla gamlingar skulle med. Snacka om att man kan drömma knasigt, skönt att det inte är verklighet.

Nu ska jag nog ut och fortsätta på gården, håller på med grejer som ska köras till majbrasan. Om dom får för sig att börja med den någon gång, sist jag kollade hade dom inte det allafall, och man vet ju inte exakt vart den ska vara, men det kanske inte spelar någon roll?!

Kommentarer
Postat av: rania

hoppas jag med ;)

Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Hoppas du får en fin dag!

2008-04-18 @ 15:07:45
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback