Söndag

Jaha så var det söndag IGEN, tycker det inte är något annat än söndag... Helgen har varit rätt lugn. I fredags kväll var vi upp och åt middag med Mickes systrar m. familjer. Tacos blev det, mycket gott! Hemfärd 00:50, fick sms på lördagen där Lilli skrev att dom var rätt tung i huvudet... själv mådde jag kanon, likaså Micke (som körde).

Vad tycker ni om min nya header?? Det är Elle som har hjälpt mig, eftersom jag inte är en sån som fastnar på bild så fick det bli en bild på en gerbera, tyckte det blev minst lika bra! TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN!

Elle kom by the way på en ganska smart sak igår...hon skrev ut alla sina blogginlägg, och det var nog en rolig läsning, för hon har ju skrivit en del! Kul att ha när man blir gammal sa hon...hehe, ja kanske!

Bara läääängtar tills vi får flytta in i nya huset, i dagsläget är det juli, men hoppas hoppas det blir tidigare! Och tiden går ju bara sååå sakta.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Jag förstår att Du/Ni längtar men tiden går så fort ändå så snart är det dax!¨Puss

Postat av: Elle

Det var så lite så, det är ju kul att fippla med sånna saker :D

2008-04-14 @ 17:02:48
URL: http://elliiicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback