Jul jul, strålande jul.

Det är fredag och julskinkan är i ugnen för griljering. Just nu är det allt bra härligt!

På måndag bär det av in till stan för de sista julklappsinköpen, plus en sväng på sjukhuset. Fatta att det är julafton på onsdag, alla verkar ha svårt att förstå det, för de flesta tror att det är ännu en vecka kvar. Sen kommer sanningen som ett slag i ansiktet. Samma sak varenda år, ganska komiskt.

Den lilla saken i magen har levt rullan idag vill jag lova, speciellt på förmiddagen när jag skulle lägga mig och vila lite innan det var dags att åka till Åsarna på jobb. Men det är bara underbart.

Är också jätteglad för min vän Malin som blivit mamma till lilla Emmy nu för en vecka sedan, skönt att allt gick vägen till slut!

Nej nu är det bäst att titta till skinkan och hundarna.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Vaa redan skinkan klar?!! Ser fram emot en skinkmacka!

Puss!

2008-12-20 @ 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback