Den som väntar på något gott...

Måste åter igen tala om att jag aldrig kommer bli någon ny Alex Schulman, blogga är helt enkelt inte min grej, men gud så roligt att läsa andras! Efter påtryckningar från många (läs mamma) så ska jag ta och plita ihop några rader. Inte mycket har hänt sen sist förrutom att jul-och nyårshelgen förflöt relativt smärtfritt. Jag knogar på på dagis och Östgärde ibland och trivs riktigt bra för det mesta.

Jag har redan idétorka...

Tar och slänger upp några gamla bilder jag hittade. Kort är alltid kul att titta på!

image38
Värdshuset i oktober. Övriga kommentarer överflödiga...


image39
Micke i jul. (Även en liten Micke i bakgrunden)

image40
Systrarna H i juletid

image41
Bro and siss. (suputer i juletid)

image42
Jag själv (suput i nyårstid)

image43
Postvägen i vinterskrud

image44
Dessa unga tu bara gluffsar i sig...


Kommentarer
Postat av: Agneta

ja hoppas du aldrig blir nån schulman, gillar inte han, gillar erika mycke bättre =)

2008-02-04 @ 22:30:36
Postat av: Lisa m.fam

Oh,vad kul med en liten uppdatering.Det gillar vi :)
Vem hus är det på bilden? erat??..
Ha det gott tjejen.
Kramar!

2008-02-04 @ 22:32:20
Postat av: Emelie

Mys med en uppdatering..
Dock var alla bilder inte så fina XD
Pusspuss på dej storasyster

2008-02-04 @ 22:36:41
Postat av: Emma

HaHa Bra att inte Mätz har en red nose :) Diggar skåpluckorna hehe.Hoppas att vi ses till våren nått då,Kram Kram

2008-02-04 @ 22:37:47
Postat av: Lillasyster

Det var verkligen inte en dag försent du bloggade, fina bilder. Dock inte sista när det ser ut som jag mular i mej för kung och fosterland. Dock trodde jag aldrig att du skulle få för dej att lägga ut bilder på dej själv.

Postat av: Mamma Di

Verkligen på tiin!
Puss

2008-02-05 @ 08:18:27
Postat av: Mickan

hej ..kul att se lite bilder.
Saknar dig

2008-02-05 @ 20:17:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback