Z&R

Har varit på smyckesparty nu ikväll hos en här i byn. Fanns mycket fint att titta på (då jag inte är någon smyckesmänniska). Mamma shoppade dock loss för fullt. På bilderna ser ni två av de fyra halsbanden hon köpte. Den med fisken tyckte jag var snygg. Men jag kan inte ha halsband, fastnar i håret, ajaj! Jag blev allafall som den dagisfröken jag är förpassad till soffan för att läsa högt ur "Ali Baba och dom fyrtio rövarna" Alla lyssnade intensivt. Till och med Laila var tyst en stund, japp det är sant!

Annars har dagen varit nästan som vanligt, öppnade i morse och befann mig då på jobbet redan 06.15, usch vad jag inte tycker om tidiga mornar. Även om jag somnade tidigt igår kväll. Skulle kunna ha sovit 20 timmar, spelar ingen roll, skulle ändå vara som en död sill på morgonen.

Stegräknaren står för övrigt på 12291 steg, vilket är bättre än de 10000 steg som Anna Skipper förevisar. Kuuul!


image45   image46


Bjuder på en bild på mig själv också. Ta den med en nypa salt...


image47


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att någon uppdaterar iaf.Fortsätt så vettja så man har någe att läsa,kram gumz...

2008-02-06 @ 21:53:06
Postat av: Lisa

Håller med sizz,alltid kul med uppdatering! :)
Riktigt coola smycken det'dära,men håller med,halsband kan göra ONT!
Ringar därimot gillar vi :)
Kramisar!

2008-02-06 @ 22:40:16
Postat av: Mamma Di

men vad roligt att Du uppdaterat redan och hittat bilder på mina halsband! Var?
Min stedräknare stod bara på nåt på 9900 nånting kollade ine så noga men var rätt nöjd ändå.
Tjuvvägde mig imorse och nu vart jag rätt nöjd!!!!

2008-02-07 @ 08:21:48
Postat av: Söstra

Men så käcka halsband, dom kommer då rakt inte mammi få ha ifred :D. Kul att du uppdaterar så ofta, det tycker jag att du ska fortsätta med, för det är roligt att läsa. Ha en skojig dag på jobbet.
Juleklemmer!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback