Skiljas?

Pratade med en kvinna igår (som får vara anonym)
Hon sa såhär:

NN - Erika, jag var på väg att skiljas imorse...
Jag - Vaa? Varför då??
NN - Jag hade lagat gröt och vet du vad min man gjorde? (Hon sa förstås hans namn, men eftersom hon är anonym så...)
Jag - Nej?
NN - Han tog fram EN gröttallrik!
Jag - Så du menar att du lagat gröt till båda er och han bara tar fram en tallrik?
NN - Ja, och jag blev så förbannad så jag var nära att skilja mig på studs!


Detta fick mig att tänka efter, om hon, efter nästan 30 års äktenskap nästan skulle skilja sig pga en gröttallrik....... vad händer med mig då om Micke råkar glömma min gaffel?

Tål att tänkas på!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! Jag skulle bra gärna vilja veta vem denna någon är ;p

Postat av: Ida

Jaha OM! Men trots det är det ju liksom ändå dom man "vill ha", man inbillar ju sig själv att det ska va det mest seriösa företaget vad gäller bredband etc. iofs kanske de andra bolagen är 1000 gånger sämre ;p

2008-07-06 @ 23:23:32
URL: http://iidaa87.blogg.se/
Postat av: Louise

Oj, jag förstår personen i fråga blev lite tjurig ! Det handlar om att ge och ta ;)

2008-07-08 @ 08:48:46
Postat av: Anonym

Äh, vilket gnäll

2008-07-16 @ 11:23:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback