Svenstavik och Irländsk kriiim.

Har varit med mamma och pappa i Svensta en sväng idag, allt gick bra. Träffade även Elle och Daanijaari, tog en fika på bröbua och sen så på ica och så hem. Hann med bolaget en sväng också...

Nu är det fotboll på tvn och Ryssland har precis gjort 1-0, ärligt talat så bryr jag mig inte.

Midsommar nalkas, kommer att vara uppe i Bryngelhögen för första gången på många år. Spenderade alla mina barndoms midsommaraftnar där uppe så det kommer bli kul. Emelie har förberett massa lekar och frågesporter också, så vi får se hur det blir... Jag har allafall tagit på mig uppgiften att göra en Geisha-tårta. Blir det lyckad kanske jag lägger ut receptet... om nån vill ha vill säga...

Har umgåtts med min kära vän Theresa ett par dagar nu, har druckit kaffe och surrat på, trevligt trevligt. Hoppas på en dejt snart igen...

Nästa lördag blir det mest troligt Frösö Zoo med Elle, Emma, Lisa och Emin. Kul!

Nej åter till det jag höll på med. Ciao! ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Äntligen lite uppdatering!

Puss

2008-06-19 @ 08:41:30
Postat av: Lovisa

Enkel, men fin bloggdesign. :)

Postat av: Lovisa

Varsågod och tack så mycket!

2008-06-22 @ 22:03:16
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Louise

Som sagt, roligt med uppdateringar !

Så jag vet hur ni har det hemma hemma ;)

2008-06-25 @ 12:58:55
Postat av: ...

Nu är det dags för en uppdatering tycker jag /Hemlig Bingstabo!

2008-07-04 @ 00:45:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback