Sundsvall

Ja då är man hemma då efter en långhelg i Sundsvall, riktigt riktigt roligt har det varit. Många skratt och tokiga minnen. Längesen man hade så skoj faktiskt!

Lägger upp lite bilder, ids inte skriva så mycket.

image57
Majsan var intresserad av att se vad jag hade i min väska.


image58
På fredagen åkte vi till Matfors och hälsade på Lisa med familj. Mycket trevligt!


image59
Världens sötaste EMIN, (och Lisa i bakgrunden)


image60
Emin undrar vad det är för folk som har kommit hem till honom.


image62
Emin i bodyn som han fick av mig och Elle.


image63
Jag och världens goaste unge!


image64
Kolla in linslusarna!


image69
Emin ville smaka på Elles kofta.


image65
På fika hos Emins mormor.


image66
Även att vi gjorde ett besök hos tatueraren Kenta (ca 20 år i yrket) haha.


image67
Jag ligger under nålen. Helt i Kentas våld :)


image68
Resultatet!

Emma gjorde också en tatuering men den fick jag konstigt nog inga bilder på...


Ja det har allafall varit en jätterolig helg, och jag hoppas att det inte tar lika lång tid till nästa gång.
Många tusen tack att ni körde hem oss igår. Ni är bäst!





Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv för en kanon helg,måste vi göra om snart :) Kram Kram

2008-03-03 @ 17:06:21
Postat av: Mamma Di

Kul att Ni hade trevligt
Puss

2008-03-04 @ 07:55:10
Postat av: Felicia

Fy fan va muk unge :) Vems va de ? Snygg tattoo!! Gjorde de ont?

Postat av: Felicia

Jaha okej! De är bra med mej jobbar å står i :) Ja va hem en sväng i söndags. Ja jobbar ju så mmkt så ja hinner aldrig hem känns de som. Va gör du nu då? är du på hemmet lr dagis? Klart vi måste hitta på nå. Vin å spel kväll kanske ? :)

2008-03-05 @ 10:12:15
URL: http://filisia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback