Jaja...

1. Fullständigt namn? - Erika Magdalena Haraldsson.
2. Exakt ålder? - 24 år, 1 månad och 12 dagar (fortfarande ingen present sisters).
3. Vart bor du? - 25:an.
4. Bor tillsammans med? - M och ett gäng hundar och en hungrig Ess.
5. Husdjur? - Jo som sagt, några hundar och en katt som beter sig som att hon inte fått mat på 14 dagar...minst.
6. Färg på ditt hus? - Gärsgårdsgrå.
7. När är du född? - 17 september 1984 sist jag kollade på leget.
8. Klass? - BF3b, Wargen.
9. Vilket år tar du studenten? - 2003.
10. Något jobb? - Dagis och hemmet på sidan om när jag inte pluggar.
11. När ska du sova ikväll? - Vejt int än, har ju precis klivit upp.
13. Duschat idag? - Inte hunnit det än. klockan är ju bare sju på möran.
14. Kramat någon idag? - Minja
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Men ingenting, ska väl äta frukost på dagis sen.
17. Dagens klädsel? - Kläder typ.
18. Dagens smink? - Ja en hel massa.
19. Dagens sötnos? - Ingen för tillfället.
20. Dagens roligaste? - Elles lista, så mycket mer har jag inte hunnit med.
21. Har du många vänner? - Jo tack.
22. Hur många har du kysst? - Ett gäng.
23. Vem kramade du senast? - Meeen, Minja.
24. Hur många har du haft sex med? - Javisst.
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Hur ska jag veta?
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja, han som bor med mig.
28. Vem pratade du med i telefon senast? Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Perra: Jag kommer imorrn, har haft fullt upp och så ska jag svänga förbi Pelle i Hudik.

FAVORIT
:

31. Film? - Så många.
32. Låt? - Samma
33. Mat? - Vet int
34. Dryck? - Wasser always
37. Stad? - ?
38. Land? - ?
39. Ämne i skolan? - Nej inte skolan
40. År? - Många

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Perra eftersom jag läste hans sms.
42. Personen du kysste? -Måste väl vart han jag sover med.
43. Gången du spydde? - Somras
44. Gången du grät? - Ett tag sen
45. Pizzan du åt? - Oj, minns inte.
46. Gången du var i göteborg? - Konfaresa 1999
47. Gången du var i stockholm? - I våras.
48. Gången du var full? - Somras
49. Gången du var hög? - Never been
50. Personen som såg dig gråta? - Minns int

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på humöret.
54. Tv-spel eller datorspel? - King kanske, haha.
55. Singel eller upptagen? - Upptagen.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Ingen av dom.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? - Big Brother.
60. Svart hår eller blont? - Har prövat båda...
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda är fina, men blå är nog snäppet bättre.
62. Choklad eller lakrits? - Choklad.
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänster såklart.
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Båda är gött.
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? - Båda.
69. Leva eller dö? - Leva.

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Ett gäng.
71. Personer du hatar? - Finns många.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Ett gäng.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 2-3 kanske
74. Glassar du ätit på en dag? - 2-3 kanske
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Tror inte jag hinner på så många fler.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ett par gånger.
77. Piercingar har du? - 3
78. Personer du saknar just nu? - Näe
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Nån

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Haha, ja kanske det.
81. Ska du träffa imorgon? -  Arbetskamraterna på dagis, dom som bor här för tillfället.
82. Sjöng du senast för? - Nån jävel jag tycker synd om.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Emma säkert.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Minns int.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Nån mysig jävel.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Finns många det.
87. Förtjänar att dö? - Ett gäng.
89. Vill du sova brevid inatt? - Micke som vanligt.

VAD:

90. Gör dig glad? - Familjen, Vännerna.
91. Gör dig ledsen? - Människor som är helt dumma i huvudet.
92. Vad vill du helst göra nu? - Vet int.
93. Önskar du att du slapp göra? - ...
94. Vill du ha nu? - Helg.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Nåt fint från mina sisters.
96. Längtar du till? - Julafton kanske.
97. Tycker du om dina betyg? - Dom är okej.
98. Ångrar du i ditt liv? - Mycket. Men man lär sig av sina misstag.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Finns mycket...


Änteligen klar, ni som inte gjort den kan väl...

Kommentarer
Postat av: Zeb

Jadu påålderna kan jag bara skriva : Över 20 och ingen 18 års present :P

Och på frågan om dataspel måste du ändra till Betapet.



Tack så mycket hej!

;p

2008-10-29 @ 16:36:46
Postat av: Zeb

Jadu påålderna kan jag bara skriva : Över 20 och ingen 18 års present :P

Och på frågan om dataspel måste du ändra till Betapet.



Tack så mycket hej!

;p

2008-10-29 @ 16:37:12
Postat av: Zeb

Jadu påålderna kan jag bara skriva : Över 20 och ingen 18 års present :P

Och på frågan om dataspel måste du ändra till Betapet.



Tack så mycket hej!

;p

2008-10-29 @ 16:38:12
Postat av: TeA

Ja du ä ju rolig du Erika!! haha lite morgon trött, bitter, tom i kålan när du skrev den listan?? haha Vet int! :) pöss

Postat av: Lisa

Nu får du allt skärpa dig,Vill ha uppdatering varje dag härdanefter!

Gärna lite pics från huset med :)

Kram

2008-11-01 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback