Gästblogg.

När det Ellinor här igen som gästbloggar.
Min syster är en smula dålig på att skriva, men jag gör det gärna för oss båda.

Idag har vi minsann varit ute på en prommis i solskenet, dock tog vi bara svängen ner till Ica för att inhandla ingredienser till dagens middag som tog sin form i köttfärslimpa.

Nu hör jag sannerligen Erika skrika utifrån köket, inte för att hon vill att jag ska komma, utan för att hennes ohängde son drog henne i håret.

Förövrigt har Leon inkasserat presenter idag, av morfar fick han en blå stickad tröja, ett par blåa sockar och en blå halsduk och av mormor fick han en tröja med texten; "Jag känner en som sprungit tjejmilen". Coola paltor.

Nu kommer snart Erika så nu ska jag sluta innan hon kommer på mig :).

Kommentarer
Postat av: mikis

Har du någon blogg gästbloggare. Vad heter den isf så kan man följa dig där med :D

Postat av: mikkis

Nu får du uppdatera gumman! Vi vill se på dig och lillen. :D

2009-09-04 @ 10:07:23
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback