Snäll syster = Ny header.

Här vaknar man och går upp, och vad får man se. Jo en snäll syster har gjort om min header. Att hon fortfarande vill, även fast jag knappt uppdaterar något är ju väldigt hedervärt. Hon är allt en hyvens kvinna!!

Ja nu är det MINDRE än en vecka tills vi åker, börjar kännas en aning nervöst framför allt att flyga med Leon. Men vi får ladda upp med mycket majskrokar samt leksaker (helst som låter....) Ska i vilket fall som helst bli riktigt roligt!!

Ikväll blir det "glöggafton" med grannen. Ska försöka rimma på paketen också, får väl se hur det går... efter ett par kanske det går riktigt bra (eller inte). Hittade allafall en flaska jordgubbsvin som nu är lagt på kylning.

Idag är det lite mildare och det är ju skönt allafall, även om det är vackert så är det inte speciellt trevligt att vara ute när det är -20 grader. Idag var det visst bara -4, och efter lunch blir det ett besök till Kim för utlärning om hur man knyter bärsjal. Ska nämligen låna hennes till resan så man slipper bära Leon på höften hela tiden.

Har precis tagit reda på ett bajslass och nu sitter sonen i sin stol och kastar grejer vilt omkring sig, så det är väl dags att gå dit kanske...

Kommentarer
Postat av: ämma

Wow, vad snyggt julig din blogg var nu! :)



Ja, det är ju väldigt olika! Jag intalar mig själv att det hade ju kunnat vara värre, har hört andra som haft jobbigare biverkningar =/ De tidigare sprutorna hon fått har hon inte reagerat alls på, förutom denna. Men idag är hon feberfri och piggare, så det går åt rätt håll :)



Eira hälsar att hon kommer och pussar på Leon i mellandagarna! ;) Kramar från oss!

Postat av: mikaela

Jättemysig blogg!

Kan hon inte göra en häftig till mig med?

2009-12-04 @ 18:02:54
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback