Kylskåpsrengöring och semmelbak!

Hittade en jättebra husmorstråd på familjeliv.se där alla delar med sig av massa tips i hemmet, jättebra och värdefull! Så nu har jag satt igång med att skura ur kylskåpet.
Har också hunnit med att baka semmelbullar till Norsgården imorgon, dom blev faktiskt bra trots att jag aldrig bakat det förut, hehe.

På torsdag ska vi in på Terry Evans på gamla teatern, hoppas det blir likande intressant som förra gången.

Nej nu ska jag fortsätta med kylskåpsrengöringen.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Duktiga Du

Puss

2009-02-23 @ 16:08:48
Postat av: TeA

Du är utmanad av jag!! :) haha kolla min blogg.. är nån sånn gammal grej :)

Postat av: Felicia

Eyyyy El-Mamo nu äre inte länge kvar!! Va roligt!! Ska hem till veckan å då tänkte ja glida förbi hos er! :) SÅ håll er hemma!!

2009-03-01 @ 15:02:30
URL: http://filisia.blogg.se/
Postat av: Angelica

Shit du är morsa snart Erika!!!

Skoj hoppas du får kläcka ur dej snart...

kram

2009-03-04 @ 23:33:12
URL: http://jeelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback