Semester!

Ja det är vad jag har suttit med ikväll, mina semesterplaner så stora, så stora.

Det blir allafall först och främst Värmdö, vi blir där ca fem dagar. Sen drar vi vidare mot, tro det eller ej, ULLARED! Första gången för oss alla tre (mig, Micke och Elle).
Eftersom Leon är med kommer vi naturligtvis inte åka hela sträckan på en gång, man får ta det lugnt och i den takt det går... Har allafall bokat två nätter på Ullareds camping, 900 för en stuga, två nätter tyckte inte jag var speciellt mycket pengar!! Dock lär det väl gå desto mer inne på varuhuset!!

Sen blir det allafall Skövde och Floby för påhälsning hos Leons gudmor en sväng. Sen förhoppningsvis hemöver, jag tror man är ganska nöjd att komma hem efter den trippen.

Ja det var allafall våra semesterplaner för i år, hoppas verkligen ingenting går i stöpet nu. Typ hundvakt (mamma? pappa?)
Jag vet att ni är i Tyskland fram till söndag/måndag men det har jag redan fixat :D

Kommentarer
Postat av: mikis

Åh va kul det skall bli att ni kommer. Längtar. Säger han nej är ni ändå välkomna. Va kul det skall bli. !


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback