091111

Idag har vi hemmamys jag och Leon. Han sitter just nu i mitt knä och river i allt han får tag i på skrivbordet. Vi pratar samtidigt med Emelie på skype. Nu är det precis en månad tills vi är hos henne i Tyskland, det ska bli så spännande att se hur hon bor och har det. Lite nervös är jag allt för flygresan med Leon, men det tar inte så lång tid så det går nog bra.

Det är en jättefin dag ute idag, så vi ska nog ta en promenad lagom till lillemans andra sovning för dagen. Han är fortfarande hostig, men det har blivit mycket mycket bättre och vi behöver bara ge honom hostmedicin till natten nu.

Jag och Sara är ute och går mest varenda kväll, och det är så skönt! Man vill bara ut när kvällen kommer! Vi går oftast mellan 4-5 kilometer varje gång, ibland längre. Har bestämt att vi ska satsa på att gå fem dagar i veckan, sen om det blir helg eller vardag spelar ingen roll. Ikväll vet jag inte hur det blir, det är möte i matsalen om skolan 18,30 med Torsten Medalen och sen är det ju massa tv hela kvällen så ikväll blir nog en vilodag.

Nej nu ska nog jag och herr Leon gå en sväng.

Glöm inte mötet ikväll, gå dit och visa dig!!




Kommentarer
Postat av: mikkis

Verkar som ni har det mysigt och bra, här blir det också att titta på tv, Daniel skall spela basket ikväll så jag blir solo ikväll. Suck . Synd att vi inte bor närmare varandra så man kunde bara springa över och hälsa på...


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback