:(

Pissdag, bara så ni vet.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hade du en sån dag igår? Du kanske fick mitt fredagshumör...

Postat av: Joanna

I vanliga fall har bvc alltid gett oss en läkartid, men nu den här gången var det en annan tant än hon vi brukar ha. Den ordinarie var sjukskriven. Så det var nog därför. Våran vanliga hon är jättebra och tycker det är viktigt att kolla upp hellre en gång för mycket än en gång för lite. Men hon nu var bara konstig :S Nu får jag masa mig upp imorgon bitti och ringa vårdcentralen. Ska ställa klockan och ringa precis när dom öppnar. För annars får man ju tydligen ingen telefontid.

Vill att dom ska lyssnar på Antons lungor, och hosta och så, och även kolla hans öron, för han har slitit i dom väldigt mycket idag. Blir knäpp på att det ska vara omöjligt att få en telefontid.



Så ni ska vaccinera eran lilleman mot baconsjukan? Vi ska nog vaccinera Anton också. Men man är ju orolig för någon läskig biverkning. Läste om en kille som slutade andas efter vaccinationen. Hualigen. Men vaccinerar vi oss själva så tycker jag vi måste vaccinera honom också.

Gud vad svårt det här är! Var den här influensan tvungen att komma nu..

2009-11-16 @ 18:00:16
URL: http://lyckligprick.blogg.se/
Postat av: Mamma Di

Nu får välan pissdagen vara slut!

2009-11-18 @ 09:07:41
Postat av: Joanna

Jag fick vaccinera mig fastän jag är förkyld, det enda viktiga är att man inte har feber, men hosta och snuva ska inte vara något hinder. Jag frågade om jag kunde vaccinera mig fastän jag var förkyld, och då frågade dom om jag hade feber, och eftersom jag inte hade det var det lugnt.

Blir ni kallade till vaccination då? Jag vet inte hur dom gör här, om vi kommer få kallelse eller om vi måste ringa om vi ska vaccinera Anton.

2009-11-18 @ 21:23:04
URL: http://lyckligprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback