Höst!

Ja nu är nog hösten här allafall!

Jag har fått påbackning av Leons kära gudmor att uppdatera här, hon vill väl veta vad som händer i våra liv. Är även ganska säker på att moster där borta i Deutchevelle är en aning intresserad!

Även om vi inte gör något speciellt går dagarna ganska fort, jag och Leon är ju ensamma nu när Micke jobbar.
Torsdagar har vi ju kyrkis, det ser vi alltid fram emot! Träffa alla mammor och barn, samt äta Karins goda mat!
Sen har vi ju alltid grannarna runt omkring dit man kan smita om man vill ha sig en kaffetår eller tre (Sara).

Har varit på möte ikväll angående skolnedläggningen, man blir ju inte klok på detta alltså! Man önskar man vore en person som kunde stå upp för sin sak, säga vad man tycker, och framför allt, veta VAD man ska säga!

Tänkte lägga upp några bilder om vad som hänt de senaste...


Jag har fyllt år!


Jag och herr Z var ute i skogen och fotade!


Killen med de vackraste ögonen jag vet!


Vi har varit på kalas hos farmor som fyllde 95, det tyckte Leon och mormor var asball !


Rutan var också på farmors kalas! Hon var som vanligt vid god vigör!


Moster och Leon hade fotosession!


Vi var och firade denna pingla som fyllde ett år!


Och det häftigaste av allt är ju bissningarna som har kommit, eller ja, de kom den 1/9!

Nu blir det snart True Blood!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt med lite uppdatering =)



Kjell har också två tänder sådär. Sött =)



Puss

Postat av: Emma

Kul att se "momma" och söt Leon

2009-09-30 @ 23:54:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback