Veckan som gått!

Detta har alltså varit Leons första inskolningsvecka på dagis, och det har gått jättebra. Idag fick jag gå ifrån en stund, han hade vart ledsen när han upptäckte att jag var borta, men sen vart det bra igen! Tills en av ongarna satt i en gåstol, då skulle han ha den direkt! Han känner tydligen igen dem, trots att det var flera månader sen vi tog bort hans här hemma.
Nu är det bara några få dagar till Emelie kommer hem från Tyskland, för alltid! Mamma och pappa ska hämta upp henne på Köpenhamns tågstation, de börjar sin bilresa redan imorgon bitti och kommer tillbaka på tisdag eftermiddag.
Har haft föräldraskapet på middag idag, det serverades grillad kycklingfilé (utom för pappa som fick älg-entrecote) tillsammans med egna potatisklyftor i ugn, tzatziki och creme fraiche med sweet chili sås, sallad på gurka, tomat, rödlök, oliver och fetaost, över det lite balsamvinäger...MUMS! Till efterrätt klämde vi till med en äppelkaka med vaniljsås, ska det ätas så är det väl lika bra man gör det ordentligt... Huga!
Inför första dagisdagen!




Du är det finaste jag vet...

Även att jag hatar att texten blir ett enda sull, jag delar upp den när jag skriver, faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snart får den lilla Knödeln vara hemma med Majsan också när hon kommer hem och är arbetslös och tragisk. Något ska man ju ha att glädjas åt..

Postat av: Emma

Han är ju sååå sööt!

2010-04-25 @ 01:39:55
Postat av: gudmor

Åh. vad stor han blivit. Dagis och allt. Åh vad kul! Gos!!!

2010-04-28 @ 13:05:57
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback