Sjukling.

Här har det varit snorigt värre i veckan. Förra fredagen fick vi besök av Leons faster, gudfar och kusin, det har varit jättekul att ha dom här, synd bara att Leon blev sjuk sista dagarna. Han har ju aldrig haft feber förut, förutom efter sprutorna då förstås, så det var en ny upplevelse för oss. Fredagen var värst, då låg han på 39,0 som högst (Han är lågtempad, och ligger normalt på 36,3). Snoret bara rann och han var jätterosslig i bröstet, men alvedon gör verkligen underverk!
Igår och idag är han feberfri men fortfarande lite tussig så jag fick vara hemma från städet på skalet idag, Micke fick ta med sig Elle som var snäll och ställde upp så han slapp åka själv...
På tvn går vasaloppet, i sängen ligger lillen och sover. Jag borde egentligen tvätta och kanske fli lite omkring mig. Men det är ju så lätt att man hamnar här, och jag tänkte ju att man skulle uppdatera er lite.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag blir så glad när du skriver en rad! =)

Hälsa lá familia!

Postat av: mikaela

Äntligen skriver du nåt. Hihihi. Hoppas Leon kryar på sig.. Kram

2010-03-08 @ 16:28:49
URL: http://secondchange.blogg.se/
Postat av: Kimsan

va skönt att han mår bättre lill killen som snart blir 1 år! otroligt va tiden går fort! Kram

2010-03-09 @ 23:33:19
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback