INGEN BRA DAG

Ingen bra dag idag, har bråkat både med arbetsförmedlingen och a-kassan, orkar snart inte längre hålla på... det här med pengar är ett jävla pusslande, när man varje månad vänder på kronorna för att det ska gå ihop. (Vilket det inte gör ändå)
Jag blir så matt...

Och så bajsade Amira på golvet i sovrummet idag IGEN, trots att hon alldeles precis varit ute, den jäveln smet upp när jag var och hämtade posten. Jag undrar om det börjar bli nåt fel i huvudet på henne, sådär har hon aldrig gjort förut, och nu är det tredje eller fjärde gången på bara några veckor. Ibland vill man bara lägga sig ner och grina!

PENGAR PENGAR PENGAR, VAD  JÄVLA ENKELT  ALLT VORE OM MAN HADE PENGAR!


Kommentarer
Postat av: mikaela

hej gumman! Jag kan trösta dig med att jag heller inte haft nån bra dag/ar. Är så jävla less på livet..jag klippte av mitt hår igår...Panik! Hhahahah jag e knäpp. Saknar dig!

2006-10-16 @ 15:07:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback