Tänk så det kan te sig.

Tänk så det blir när man ska jobba. Men erkänn att lite kul var det allt.
Nu sitter jag och min kära syster här och skall snart insupa nattens ro. Fast Elle säger att hon vill sitta vid datorn innan hon ska gå och lägga sig och då vet man ju hur det slutar. Jäntungen kommer inte i säng före 04.00. Elle och Micke är så nöjd för de har gratis sms, så de sitter och skickar till varandra fastän de befinner sig innanför samma väggar, så det kan bli!

Nej nu ska jag snart koja, har varit en lång och arbetsam dag, men som en vis man en gång sa; "Det går inte en dag utan att man lär sig något nytt" Och idag har jag lärt mig att även den bäste kan göra fel. Skönt att detta försvinner snart och att det går tillbaka till hur det än gång var. Var prisad I.

Gonatt fruntimmer!

Kommentarer
Postat av: Den gamla kråkan

Tea on trip heter hon!

2007-03-13 @ 11:02:23
Postat av: Mikkis

Ny blogg. Mickansvarld.blogg.se

2007-03-21 @ 11:21:25
Postat av: Emelie

Uppdatera din gamla majskorv!

2007-03-25 @ 14:18:24
Postat av: Anonym

Men nu duuu! Jag är ingen skruttboll, och du är ingen skruttboll.. Det är endast Kent som är en skruttboll, och så ska det förbli!
Ajjemänsan!

2007-04-03 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback