Möta våren i Paris

Mickan skrev i senaste inlägget att hon ville veta mer om min Parisresa. Jo se du lilla vän, det är så att jag och mina arbetskamrater vann ett "Kvalitetspris" alltså vi var det bästa arbetsplatsen i Bergs kommun, för det fick vi en check på 25.000 kronor att göra vad vi ville med. Och som vi har diskuterat dessa pengar, alltifrån Selma Lagerlöf spa till Rom, men till slut kom vi fram till att Frankrike skulle vara underbart att se. Så nu på fredag den 11 maj drar vi iväg på en weekendresa till Paris. Jag som inte varit utomlands på fyra år (förrutom Åland på en kryssning som knappast räknas) börjar få lite smått resfeber.

Idag ska jag iväg och jobba för tredje kvällen i rad, det går bra så länge man jobbar med folk som man trivs med, och det gör jag!

A D J Ö K E N  S A  F R Ö K E N  M E D  G Ö K E N !  (Enligt mina barn heter jag "fjöken" eller "jika")

Kommentarer
Postat av: Mickan

AVUNDSJUK!!!!!! Jag vill också till Paris, mest av allt vill jag ha semester som jag inte kommer få iår tror jag. Känner mig lite sliten. Glad för din skull, va kul att få uppskattning för det man gör liksom. Särskilt det ni gör...KUL!! Shoppa en massor???

2007-05-08 @ 10:34:30
Postat av: Mickan

Heeeej! uppdatera oftare så jag får ha nått att läsa ;)

2007-05-12 @ 11:38:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback