Det blir aldrig som man tänkt sig...

Och just det som jag hade tänkt mig var en kul kväll med tjejerna, tacos och karaoke...det vart det ju inte nej, allafall inte från början. Hade trevligt, trots att Systrarna H + L inte kunde hålla sig inom tidsscemat, så nästa gång säger jag en halvtimme innan till dem så kanske de kommer i tid.

Jaja, vi käkade och hade det trevligt, sen hände det nånting... En massa maskulina röster hördes ut ifrån köket, om det inte var för att vi åt älgfärs så skulle jag ha trott att det var någon av mina tjejer som fått galna kosjukan. Men mina misstankar stämde, det var massa folk av det manliga könet i mitt kök... nåja. Bara att accpetera, så länge inget går sönder är det helt okej för min del. Jaja, kvällen blev trevlig och avslutades för min del vid 02,00. Min yngre syster däremot kom hem 12,00...NÄSTA DAG!

Annars har helgen förflutit i vanlig takt, har jobbat både lördag och söndag, och ikväll ska jag göra min första natt... och jag som vanligtvis inte har några problem att sova länge på mornarna vaknade ju förstås 09,00 pling. Försökte sen somna om igen vilket tycktes vara omöjligt, men måste nog ha gjort det allafall sen eftersom jag 11,00 vaknar av att jag skriker: "Det är inte barnen, hämta dammsugaren" + att telefonen ringer. Måste nog sova lite mer om man ska orka med en natt på Östgärde.

Lägger ut lite bilder sen helgen som var...

                
                 
                 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack för en klockren kväll! Väldigt trevligt å mysigt! Å du hade rätt! De blev väldigt blött ;) Nästa gång får de bli hos ngn annan! :)

Postat av: Louise

Hej Vännen !
Jätte tack för en trevlig kväll, lite otur att det blev som det blev. Hade också sett fram emot en tjejkväll ! Men men...
MUK Å PIP

2007-10-18 @ 07:28:23
Postat av: Litza

Oh..VILL ha tillbaks BB,vi får hålla tummarna på att det starta igen..Kramisar!

2007-10-22 @ 22:56:34
URL: http://litza.blogg.se
Postat av: Felicia

Kanske dags att uppdatera! ??

2007-10-29 @ 17:36:28
Postat av: Britt-Louise i Rätan

Jag håller med föregående talare!

2007-11-07 @ 13:22:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback