EZM

Trots feber och snuva har jag varit ute och krattat idag, det går ju bara inte att vara inne när det är så fint väder! Men är huvuet dumt får kroppen lida heter det ju, och det lär ju visa sig på mig.
Imorgon drar jag till stora Svenstet för att hjälpa min syster
 att städa ur lägenheten hennes...hoppas jag är bättre då.

Igår efter jobbet var vi till stan och handlade lite, sen när vi kom hem kollade vi på tv sen kom denna kuf och hälsade på  Trevligt, trevligt!


Några bilder från dagen idag...

image75
Kolla vad som har kommit upp i min rabatt :)


image76
Fiiina


image78
Micke är duktig och städar på gården medan jag går lös med kameran...


image79
Ikväll ska vi grilla igen! Luktar redan som om folk har tänt grillen, det är nog Monis.
!!Observera våran sexiga grill!!


image80
Några högar har vi lyckats kratta ihop, och ni ska bara se alla fågelfrön under den stora busken...


image81
Jag har kastat ut snön och isblocken för att de ska tina snabbare...lättare att kratta då.

Allt från mig idag....

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad du är flitig då som krattar och står i =) Måste snacka något på msn,var alldeles för länge sedan.Kram...

2008-04-26 @ 20:58:10
Postat av: Mamma Di

Fina bilder!
Puss

2008-04-27 @ 10:08:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback