Frivillig någon?

Jag vill också ha en fin blogg, Elle??

Tänk att när jag har lagt mig på kvällarna, eller när jag sitter på jobbet eller var som helst annars än vid datorn så har jag värsta tankarna om vad jag ska skriva i bloggen. Så när jag änteligen kommer hit så är mitt minne helt raderat, jag förstår inte vad som är fel! Kan det vara strålningen i datorn som strålar in i min hjärna och raderar ut just den bloggdelen... Jag blir inte klok!

Sitter och spånar på en kryssning, började redan i fredags eftermiddag... det gjorde en hel del annat folk också, för vad jag än tryckte på så var det fullbokat, vem fan vill kryssa när man kan kolla på en valborgsmässoeld?? Uppenbarligen halva Sverige!

Nu fattas bara någon som vill ta sig an två blodtörstiga jyckar över en helg! Men det lär väl förhoppningsvis ordna sig med det också...kanske.

Nej snart dax att åka på jobbet...

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Såg en annon i lördagens ÖP eller LT om en kryssning med Härjedalingen! 700:- nånting med båse bussresa, hytt, mat och frukost!
Puss

2008-04-06 @ 14:03:14
Postat av: Felicia

Va skoj de lät med en kryssning :) Åka båt å köpa upp sprit lagret hemma. Haha!

Postat av: Elle

Sådär är det för mej också, man kommer på massor att skriva och formulerar i princip hela inlägget i sitt huvud, men sen när man väl ska skriva så minns man inte. Drygt! Men nu har ni hundvakt iaf:)

2008-04-06 @ 19:41:36
URL: http://elliiicious.blogg.se
Postat av: Ida

Jag kan verkligen rekommendera spa avdelningen på Cindirella :) Underbart! Puss

2008-04-07 @ 11:12:58
URL: http://iidaa87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback