Listisch!

Utmanad av frokenmamsen.blogg.se

Tre saker jag gör när jag vaknar:
♥ Kollar på klockan
♥ Önskar att natten var längre...
♥ Kissar

Tre saker jag måste ha under dagen:
♥ Mat
♥ Frisk luft
♥ Någon att prata med (datorn/telefon)

Tre personlighetsdrag på mig:
♥ Skrattar mycket
♥ Avvaktande mot folk jag inte känner...
♥  Velig!

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
♥ Sitter vid datorn (i perioder)
♥ Åker bil
♥ Umgås med vänner

Tre saker jag är rädd för:
♥ Att något ska hända de jag älskar!
♥ Döden
♥ Spindlar

Något jag drömmer om:
♥ Barn
♥ Jobb
♥ Framtiden

Tre personer jag utmanar:
♥ Elle
♥ Emma
♥ Lisa

Kommentarer
Postat av: Doris=)

Hej på dig tjejen!

Hoppas att allt är bra med dig.

Ville bara säga att jag saknar dig vännen..

Puss och Kram

Postat av: Felicia

GrandMA!! Nu äre så att bara för att du är mormor så kan du inte låta bloggen stå helt ouppdaterad! Ta en liten stund för dej själv och uppdatera tack :) Haha! :D

2008-08-19 @ 13:03:58
URL: http://filisia.blogg.se/
Postat av: Veelkommen

Tro de händer på tokför mycket så du inte hinn me att uppdatera. . ;)

2008-09-18 @ 18:46:26
Postat av: Ida

Kom igen nu girligirl, en uppdatering vore på din plats här ser jag! :)

2008-09-22 @ 23:11:07
URL: http://iidaa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback