Isiga äventyr

Idag ringde jag min lilla lillasyster och frågade om hon inte vill hänga med ner på isen en sväng, tänkte släppa hundarna så dom fick springa av sig lite. Sagt och gjort, mitt på isen (nästan) möttes vi och vilddjuren sprang som aldrig förr. Förevigade det med några kort, trots dåligt batteri i kameran.

Söndagar är alltid lika skoj, not. Hatar söndagar...Imorgon bitti ska man upp och träna lite igen. Väldigt skönt när det är gjort, sen på kvällen har vi personalmöte. Inte så kul men men, måste ju planera lite inför våren också.

Annars har  helgen varit lugnt, mest suttit här, men även hunnit med att titta på lite skidor, tvättat några maskiner tvätt och bytt lakan i sängen. Finns det något underbarare än att nyduschad krypa ner i rena lakan?? Tycker allafall inte jag!!

Några bilder sen dagen.

image48


image49

image50

image51


image52

image53

image54

image55

image56
Även en bild på rosorna jag fick av mitt hjärta på Alla<3dag!


Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Emma

Diggar en bruna jycke,ser ut som en brunbjörn :)Kram

2008-02-17 @ 19:55:58
Postat av: Anonym

Härlig dag, och fina bilder :D
Puss storasyster

2008-02-17 @ 20:22:10
Postat av: Mamma Di

Vad roligt Ni ser ut att ha!
Puss

2008-02-18 @ 07:57:56
Postat av: Ellinor

Snygg Amira är på nedersta bilden, haha!

Postat av: Helena

åå vilka fina hundar du har! Den där bruna stora ser ju som sagt ut som en björn!! Är det en new foundland) (dum fråga kankse..men jag har som ingen större koll på hundraser;))

2008-02-18 @ 18:29:41
URL: http://livetigymmet.blogspot.com
Postat av: Lisa

Gud så härligt det ser ut!RIKTIG friskluft,inte illa!
Gud så söta hundar.Är det bruna o lurviga eran??Isåf tar jag med den hem när vi kör hem er ;)

2008-02-18 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback