let´s dance

Sitter hemma hos mor och far och är mitt uppi tittandet på Let´s Dance. Favoriten är Linda Lampenius, något oväntat, även för mig. Trodde verkligen inte det innan programmet började att den "blonda bimbon" som man uttryckte det, skulle bli min favorit.

Helgen är här igen, skönt. Imorgon ska jag nog försöka städa lite. Byta lakan i sängen.

Dagarna till Sundsvallsresan räknas ner, ska bli så skoj!
Börjar redan tänka ut vad man ska ha med sig trots att man bara ska vara borta över en helg.
Ska nog allafall försöka få med mig lite kort, det är ju alltid kul.

Fan vad ont man får i axlarna av att sitta på denna usla trästol. Fattar inte hur jag kunnat sitta på denna stolen genom hela min ungdomstid, den stod nämligen i mitt flickrum.

Nej nu är det tillbaka till tvn.



Kommentarer
Postat av: Emma

Du med ditt Lets Dance,tyar inte se tockeran jag.En till som räknar ner dagarna ska du veta :) Kram...

2008-02-15 @ 21:36:55
Postat av: Felicia

Måste hålla med dej! Tycker oxå hon är skit bra! Men ja hejar mer på mat-Tina :D

Postat av: mamma di

men hur mycket satt Du på stolen då? den stod väl bara där ??????
Puss

2008-02-17 @ 10:02:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback