Sundsvall

Jaha då var tågbiljetterna äntligen bokade och klara. Kom över billiga, endast 70 kronor. Jag och Elle åker ner till Sundsvall och hälsar på Emma den 28 februari och över helgen. Ska verkligen bli roligt, nästan två år sedan vi sågs sist. Ska även bli kul att återse Lisa och lille Emin. Sist var ju som sagt när vi skulle färga blåa slingor i håret och Emma råkade välta omkull badkaret (som jag har ett svagt minne av nu när jag funderat på det). Ja ni tjejer det var tider det! Hoppas vi får lika kul den här gången.

Sitter hemma hos mor och far och väntar på att få börja jobba. Jobbar kväll 16-21 på Östgärde och det brukar gå ganska smidigt. Sen imorgon är dagis stängt för vi ska på någon slags utbildning, hoppas det blir intressant för det är lite drygt att sitta och lyssna hela dagen annars.

Annars har helgen varit lugn, det var ju lets dance i fredags, melodifestivalen i lördags och köping igår kväll. Måste ju erkänna ang melodifestivalen att jag blev en aning besviken på de som gick vidare. Hade hellre sett Pudlarna och Michailoff i finalen direkt. Jaja, men ofta så är det ju så; fel låt vann. Alla kan inte vara nöjda jämt.

Kommentera mera.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja roligt får vi nog alla gånger,bara hålla klövarna att vi kom komma överens om vad vi ska äta denna gång haha Ska bli kul att ses.Kram Kram

2008-02-11 @ 14:24:52
Postat av: Felicia

Va roligt för er! Bli de shopping oxå? :) Du får hälsa Emma! Även fast kanske inte vi ha så "bra" kontakt :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback