-T-

Tisdag - Tidigt!

Klockan 05:09 ringde min arbetskamrat L till mig och frågade om jag var villig... villig att börja jobba sisodär en timme senare för hon låg i nästan 40 graders feber! Sagt och gjort, på med pjuksen och började min vandring över till andra sidan ihopp om att första barnet skulle komma sisådär 06:15, men ack så fel jag hade. Nu sitter man här, klockan är 07:20 och inte en kotte har ramlat in ännu...Men förhoppningsvis kommer det ett par nu halv åtta.

Påsken har allafall varit bra, har haft besök av svärföräldrarna hela helgen, och igår kom Mickes syrra och hennes kille, dom stannar till på lördag. Det är två sånna här naturfantaster, så dom ser man nog inte mycket av, dom kommer nog mest att hålla sig  i skidbacken.

Idag bär det allafall iväg in till Östersund för lite handling, ungefär samma ritual varje månad den här tiden. Denna gång ska också syster och Danill följa med. Elle tyckte gott vi kunde unna oss mongobuffé, så vi får se vad som blir.

Jag skulle ju vilja ta en tur ut på Frösön och titta på en sak som jag har hittat på blocket, mailade med killen som hade den och det var en karl som skulle komma och titta på den idag tror jag. Men han skulle höra av sig under dagen. Kruxet är väl bara hur vi eventuellt ska få hem den, men det visar sig väl kan jag tro.

Nu har jag väl alla gånger varit duktig som har uppdaterat. Därför hoppas jag på många kommentarer.

So long.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Nu blir man nyfiken! Måste prata om Ni ska vara med på någon present till helgen? Kejlle och jag ska köpa ett presentkort!!! Ska Ni vara med på det?
Puss

2008-03-25 @ 08:04:34
Postat av: Felicia

Va ha du tittat på? Nu är ja nyfiken :)

Postat av: Emelie

Du är kommentarberoende Erika :D.

Tack förresten för att du bjöd med mej på mongobuffén..

2008-03-25 @ 17:53:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback