HUS!

Ja nu är det ute så nu kan jag ju lika gärna skriva det här: Jag har köpt hus!! Inflyttning kommer att ske någon gång i juli. Så den som är frivillig att bära får gärna göra det! (Eller kanske städa ut det gamla?!) Nåväl, ska allafall bli hur roligt som helst. Men bara för det så kommer tiden gå jättesakta nu fram till sommaren.

Idag har vi allafall varit i väg till Brånans återvinningscentral med en hel släpvagn full med skit som ska slängas, lika bra att börja i tid så slipper det bli så mycket i slutet. Det där garaget trodde jag skulle ta en evighet och jag bävade länge, men vi rensade och slängde rätt mycket, och ändå har vi bara bott här i 1,5 år!

Nu ska jag gå upp och ta reda på tvätt, alltid lika kul! *SUCK*



Kommentarer
Postat av: Sophie

Va roligt för dig! :D

2008-03-14 @ 07:06:17
Postat av: Mamma DI

Vad bra att vara ute i tid men Ni slänger väl inget som är bra att ha att möblera med?
Puss!
Blir det middag imorgon till finalen? eller ska Ni ha något After Fish?

2008-03-14 @ 07:54:22
Postat av: Ida

Skoj!
Får man fråga var kåken ligger? :)

Postat av: Lisa

Grattis!!
Vad kul,nu blir jag nyfiken,ut med bilder på det blivande huset :)
Åter igen stort grattis till er!

2008-03-15 @ 09:46:39
URL: http://eminsmamma.blogg.se
Postat av: Louise

Tänk alla sena sommarkvällar vi ska tillbringa på altanen Erika...=)
Jätte GRATTIS!

2008-03-15 @ 11:21:12
Postat av: Emma

Grattis gumz =) Vill snart se bilder på huset ju.Kram...

2008-03-16 @ 13:58:15
Postat av: Felicia

Nej men fan va roligt! Vart är de huset då? Får man komma om man tar med sej röötjut på inflyttningsfesten ?;) kramar

2008-03-16 @ 20:34:57
URL: http://filisia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback