Utmanad av Lisa!

Har ju alltid varit stor motståndare till dess listor, men okej då...

Vad hände/ händer?

För 5 år sen:
Tog jag studenten, jag var i Turkiet med Fia, började väl jobba "på riktigt" efter skolan... Blev väl en hel del krogbesök och festande...

För 3 år sen:
Träffade jag Micke, flyttade till Olle Pers. Jobbade på som vanligt.

För 1 år sen:
Hade vi flyttat en gång till, denna gång blev det till "Postis", jag och mina arbetskamrater var till Paris där jag fick halsfluss till råga på allt.

För 3 månader sen:
Var vi i Sundsvall och hälsade på Emma, gjorde min tredje tatuering...

Igår:
Var vi i Tyskbacken och höll på. Sen var vi i Åsarna och åt Mors dag middag.

Imorgon:
 Ska jag jobba, sen ladda inför Sundsvallsresan på onsdag.

Om ett år: Kommer vi ha flyttat ännu en gång och förhoppningsvis bott in oss i vårt nya hus.
Resten får tiden utvisa...

Jag utmanar: Elle, Emelie, Ida, Felicia, Sara, Terese... alla som vill och läser!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänka sig vad fort tiden går,nästan exakt 3 månader sedan Kenntha märkte oss för livet =) Ska bli kul att ses på onsdag.Kram

2008-05-26 @ 16:10:52
Postat av: Ida

Finaly! En rolig lista, lätt att jag svarar på den :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback