Drei tage...

Nur drei Tage Zeit, bis wir gehen. Haben eingezogen wurden und einen Koffer mit Mama auf die Packung.

Nu väntar jag på att Elles avi ska komma med posten så vi kan åka och hämta våra nya mobiler, vi har beställt likadana fast olika färger. Jag fick tydligen min avi per sms även fast det var samma beställning, wierdooo!

Jag och Micke hade en konversation till nyhetsmorgon i morse när tre "herrar" uppträdde. Den ena var Plura Jonsson, den andra Staffan Hellstrand. Men den tredje hade vi ingen aning om vem det var. När de sedan blev intervjuade stod det att den tredje hette "Sulo", alltså bara Sulo... inget efternamn.

Jag; Sulo, har jag aldrig hört talas om, har han inget efternamn?
Micke; Han kanske är uteliggare....

Så dagens fråga var om man blir utan efternamn om man råkar vara uteliggare, stackars dom i såfall...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback