Tyskland.

Då var man hemma igen efter en jättetrevlig långhelg i Tyskland. Orkar inte skriva så mycket, men flygningen, som jag var mest orolig över gick jättebra, över förväntan. Leon reagerade inte alls vid varken lyft- eller landning. Visst blev han väl less över att sitta still över två timmar, men över lag så skötte han sig med bravur.

Det var jättekul att träffa lillasyster igen, och faktiskt inte så jobbigt som jag trodde att lämna henne där. Det kändes bra, kanske för att man såg att hon hade hamnat i en väldigt bra familj med fantastiskt fina barn! Leon har fått vänner för livet, även om han inte vet om det själv. Emelie visade oss det mesta av Elsenz, Eppingen, Karlsruhe och Heidelberg. Och efter mycket om och men fick vi gå på en äkta tysk julmarknad och dricka äkta tysk "glühwein".

Nu är det bara en vecka kvar till jul, och jag har EN julklapp kvar att köpa, hur bra känns inte det?! Har slagit in några nu ikväll, kom på att jag hade fler än vad jag visste så julpappret åkte fram säkert tre gånger efter att jag plockat undan det (läs; Elle plockat undan det).

Kastar in några bilder sen Tyrreresan, men låååångt ifrån alla.......

Tack Emelie för en fantastiskt rolig helg!


På Frösö flygplats innan avfärd, glad Leon och pigg moster.


Såhär såg många hus ut, undvik att titta på nördarna som vinkar till höger i bild.


Den här lilla killen vill mest bara stå nu, hela tiden.


Fina fina du!


Du och jag föralltid.


Sissarna H.


Rida, rida ranka...


Som hon saknat mig...


Äkta tysk glühwein.


En tysk man i sina fina "lederhosen"


Lasse, Rasmus, Kjell och Inga.


Mamma hade stickat jämtlandsmössor till barnen.


På promenad genom Elsenz....

Nu orkar jag inte mer, håll till godo!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag är så innerligt tacksam och lycklig över att du lade in den där snygga bilden på mig (den första). Lätt värt att ha som profilbild på fejjan, jag kommer bli megapoppis!

Postat av: -Emelie

TACK SJÄLV!



Jag förstår att ni är tacksamma över den extremt lyckade helgen. Blev inga käppar i hjulen för mig eller någonting. Jag fick verkligen till det på alla punkter!



Hare bra, Pusshej!

2009-12-16 @ 23:19:41
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni ser ut att ha haft en kanonmysig helg!!

2009-12-17 @ 08:14:35
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: ämma

Kul att få se bilder från trippen! Ni ser ut att ha haft det riktigt roligt och Leon är lika go som vanligt! Hoppas vi ses nåt i mellandagarna.

2009-12-18 @ 12:17:22
URL: http://emmakjellsson.blogspot.com
Postat av: ¢¾ HelloNicki

Hello sweetie!



Allt bra? Vad har du för dig?



Hoppas du får en super mysig fjärde advent.



Kramis

2009-12-20 @ 16:41:23
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Emmelist

tack för din röst :D allt bra hoppas jag?

2009-12-27 @ 01:20:44
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: ¢¾ HelloNicki

Heej söta du! Jag ser att eran klocka börjar närma sig 12 och här är det fortfarande förmiddag och därför så vill jag redan nu passa på och önska dig ett gott nytt år!



In med det nya och ut med det gamla!

Hoppas år 2010 blir ett super bra år för dig sötnos!



Puss och kram / Nicki

2009-12-31 @ 19:59:29
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback