Utmanad av Sara

Utmanad av http://www.frokenmamsen.blogg.se


Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.


Saras otäcka:
1. Stuvad potatis -
Helt okej, men inget jag har lagat själv någon gång.
2. Blodpalt - Palt och fläsk, mums!
3. Brö´sull - Och det är??
4. Klappgröt - Har aldrig smakat men det låter inte som någon höjdare, är det den som är rosa??
5. Doppa macka i diverse drycker som t.ex. te eller O´boy - Åh så gott!!


Mina otäcka:
1. Pölsa
2. Pannkaka
3. Köttsoppa
4. Spagettisoppa (Minestrone eller vad det heter)
5. Mannagrynspudding med saftsås *ryser*


Jag utmanar:
Emelie
Elle
Ida
Felicia
Tea
...dom som känner sig manade!

Kommentarer
Postat av: Sara

Brö´sull är när man tar smulig bulle eller tunnbröd t.ex. och blandar med mjölk... kräkvarning

Klappgröten är rosa, ja.

Postat av: Ida

DU ÄR UTMANAD! :)

Gå in på min blogg och kika.



PUSS!

2009-02-24 @ 23:12:08
URL: http://iidaa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback