Nu jävlar.

Nu sjutton tyckte jag att det var alltför längesen min kära syster uppdaterade sin blogg, så då uppdaterar väl jag den istället då.

Life goes on här på Thunellvägen som det verkar, ongjärpen i magen lever rullan och hundarna lever om even more.
Idag tog jag och Erika en tur runt byn i lill-nissen, skulle på affäret och då kan man lika gärna ta en extra tur för att kolla in "egan", haha.

Ikväll blir det en visit och möjligtvis (förhoppningsvis) lite kaffedrickande hos a farmor.

Nåväl, nu ska jag tvinga fölke han att sätta på hurran, har inte fått mig en droppe kaffe på flera dagar!
Heders - Eder Ellinor.

Kommentarer
Postat av: Z-T-A

De ä tur du ha en så redu'n syster som kan håll koll på liv'e ditt. Så ma få höre om va da ä som hän'd å sker. Bra gjort Elle stoors'n. Btw = By the way (För den som förstår bakgrunden) så har natt sländan inte hört av sig mer. Är radion pajj? En lagens man är ingen man bråkar med, och är till råga på allt radion trasig då är han en bitterhetens man. Men men han gör så gott han kan.

2009-01-13 @ 18:13:00
Postat av: Emelie

Ja herregud, om ändå bebbibon kunde komma ut så slapp den leva rullan i magan!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback