Why?

Varför kan man inte bara få åka in på bb och säga, "Hey nu vill jag att ongen ska komma ut, hjälp mig!"
Det borde väl egentligen vara upp till var och en när man vill kläcka, som idag, jag känner mig mer redo än någonsin, riktigt pigg faktiskt. Då borde det väl inte vara några problem?

Jag vet att jag inte ska säga något, har ändå en vecka kvar innan det är beräknat (och speciellt inte till dig SARA som gått fleeera veckor över tiden) men visst kan man få önska?!

Jag undrar vad som blir gjort idag jag, det var tydligen friidrott på tv hela dagen, då lär man ju få mycket till sällskap.
Jag får väl kuta i trappor, städa huset eller gå ut och springa, så kanske kanske kanske det känns nånting...


Kommentarer
Postat av: Allmighty

Du kan få komma in till stan och springa i mina trappor. Händer inget då så är det inte meningen att han ska ploppa ut!!! :p

2009-03-06 @ 10:37:52
Postat av: Anna

Åhh spring inte i trappor osv. Spara på krafterna för dom behöver du till förlossningen, jag lovar dig.

Vet vad du går igenom, när jag väntade Ebba så gick jag 10 dar över tiden ... fy vilken väntan. Jag trodde på slutet att det bara var ett skämt och att det inte var en bebis i magen skratt



Lycka till



kram

Anna

Postat av: Sara

Som du redan skrivit så vet jag hur det är att vänta, tre veckor var ingen lek...

Jag tycker att du ska lägga dig på soffan och njuta av sparkarna så länge du kan, snart är det försent! Vila och mys, ät gott och njut av att kunna slumra till när du vill! Låter skittråkigt men det skulle jag ha gjort! :-D Just nu skulle jag ge vad som helst för att få ligga och mysa i soffan all alone! Längtan får du stå ut med ett tag till men inte allt för länge hoppas jag, man är ju lite nyfiken! Sköt om er!

2009-03-06 @ 17:23:06
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Johanna Karlsson

Passa på och njut och samla krafter till förlossningen! :-) Lycka till! Många kramar

2009-03-07 @ 09:31:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback